22:30

Har precis borstat tänderna och känner mig stolt för jag brukar aldrig göra det innan jag sätter mig framför tv:en. Så nu är det bara att gå och lägga sig när det är slut :) Nu ska jag i alla fall kolla klart på Kungarna av Tylösand för sen kommer johnblund hem till mig och stänger mina ögonlock för kvällen... Okej bara liiite långsökt men ändå, det är ju sant :P

Från torsdag (imorgon) till söndag ska jag sova hos min Älskling!! Ååh jag längtar så! Jag är verkligen fäst vid honom. Jag menar eftersom vi gick i samma klass förut så va man ju med varandra typ hela tiden och då ville man inte ens tänka på hur det skulle bli sen när vi börjar på gymnasiet. Men hittills har det gått väldigt bra :) I alla fall så ska jag hem efter skolan och packa sen tar jag första bästa buss hem till honom :D

På tal om ingenting så älskar jag min klass! Ni är underbara och det känns jätte bra att ha fått så fina och trevliga klasskompisar ♥ Bara så ni vet!

Hörs imorgon, puss!


Kommentarer
Postat av: vevve

å vad gullig du är! :) <3

2010-09-22 @ 22:32:23
Postat av: The one and olny - S A V A N N A H

TACK VAD SNÄLL OCH GULLIG DU ÄR !! :D :D snygg tröja du har på dig idag btw ;) <3

2010-09-23 @ 09:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0