20:12

Idag funkade inte internetet på min dator i skolan! Jag var den ända i klassen som inte kunde vara inne på internet. Visst, det var inte jordens undergång mn ändå jag vart förbannad för att det inte funkade. Aja jag ska fråga någon lärare va det är för fel. Det står att den är ansluten och att jag har hög "styrka" men det gick inte i alla fall.

Någon outfit har inte kommmit på länge men imorgon blir det ändring på det! Då lägger jag upp en bild när jag är i skolan för jag kommer inte hinna göra det innan jag ska gå till bussen. 
Vi skulle ju ha haft idrott ute idag, typ fotboll, men det spöregnade ute. Vilket det har gjort hela dagen. Mycket mer har det nog inte hänt tror jag. Skriver lite senare! ♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

jaa undra va du ska hitta på undra om mattias är med i bilden ;).. joo det ska jag säkert vara :) <3

2010-09-13 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0