18:15

Nu är jag hemma och jag har ätit. Anledningen till att jag kom hem så sent var att jag åkte till Slussen för att möta upp Älskling vid hans skola. Sen gick vi och åt en hamburgare på donken för vi var så hungriga. sen när vi kom till Brommaplan så var klockan redan halv fem. det hade alltså gått en timme efter att jag kom fram till Mattias skola. Tiden bara flyger iväg ibland, eller ja, jag tycker att den gör det för det mesta:P Nu ska jag sluta blogga på några timmar och sätta igång med engelskan igen. Jag hann med en hel del på den långa rasten idag. Vilket var skit bra för då kan jag börja tidigare än beräknat med historian som ska vara inlämnad på tisdag nästa vecka. Jag hoppas att jag kommer på någonting snabbt för jag har nämligen inte börjat än. Anyway, nu ska jag göra klart engelskan! Puss & kram sålänge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0