Till ANONYM!!

Du, det är frivilligt att läsa min blogg! Jag vill inte bli av med läsare men om du stör dig så (jävla) mycket på att jag skriver Älsklingen istället för Mattias kan du kolla in någon annans blogg! Jag älskar honom väldigt, väldigt mycket. Det är helt sjukt men det är så och vi hoppas på en hel och oförändrad framtid tillsammans. Jag skulle göra vad som helst för honom, bara han inte försvinner ut ur mitt liv för alltid. Jag skulle aldrig överleva. Jag skulle falla platt ner och dö inuti. Jag vet inte varför jag säger detta men jajg älskar honom väldigt mycket och jag tycker att jag får skriva vad jag vill. BTW, JAG SKÄMT ABSOLUT INTE ÖVER ATT SKRIVA HANS NAMN. VARFÖR I HELA VÄRLDEN SKULLE JAG SKÄMMAS ÖVER MIN FINA, SNYGGA, OTROLIGT SEXIGA, OMTÄNKSAMMA, SNÄLLA, GÖR-VAD-SOM-HELST-FÖR-MIG-POJKVÄN MATTIAS!!!!!!

När du kommenterar så skriver du om mig som tredje person? Vad är det om? Som sagt du är inte påtvingad att läsa min blogg.
Vem är det som ska skämmas egentligen? Du skriver att kommentaren är från Anonym!? Skäms du över ditt eget namn eller? Det verkar så...

Det här är kommentarerna Anonym skrev:


Asså själv så tycker jag att det är onödigt att skriva en sån här kommentar men, men... Och TACK Erica som tycker att det är helt OKEJ att jag skriver Älsklingen. Älskar dig gumman ♥




Kommentarer
Postat av: Linda

Det är olagligt att lägga ut IP nummer, så du vet. Du kanske borde ta bort det?

2010-10-29 @ 18:33:38
Postat av: bill

du vet med ipnummret kan du kolla vem det e som skriver :p altså vem som e den anonyma killen, + att du kan via ip nummeret hacka han/hons data. ;)

2010-10-29 @ 19:13:11
Postat av: ercan-percan

Haha det var så lite, så muppigt att inte våga stå för de man säger... den här anonym kan gå och lägga sig och sova tycker jag ;)men håller med Linda, kanske ska sudda ut ip nummrerna på bilden ;) puss kram

2010-10-29 @ 19:15:38
Postat av: eelinanderssons.blogg.se

Nu har jag suddat ut IP numren. Du Linda, jag ber om ursäkt för att jag inte hade någon aning om det så du kanske ska ta att tagga ner lite va?

2010-10-29 @ 21:18:51
Postat av: Josse

Du försöker få det att låta som att din pojkvän skulle vara perfekt, men det är nog bara vad du önskar tyvärr. Och nej, han är inte sexig så sluta skryt om dig och din pojkvän för vi bryr oss inteee~

2010-10-30 @ 11:54:11
Postat av: maria

men josse lägg ner!, du känner dem inte och om du nu inte bryr dig, varför ägnar du tid åt att skriva helt meningslösa kommentarer?? Ibland blir jag väldigt fundersam över människor som är så fega att de skriver skit åt andra över internet bara för att de inte har något annat roligare för sig, du kanske ska använda din tid åt att glädjas åt andra människor istället för att vara så jäkla negativ... skaffa dig ett liv....

2010-10-30 @ 12:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0