Plugg, plugg, plugg

Till nästa vecka har vi skit mycket läxor; engelska, debatt, lämna in motion... det verkar kanske inte som det är så mycket men jag lovar er att det är skit mycket jobb med det iaf. Till motionen ska man leta källor som man måste ha. Engelskan är en redivisning men powerpoint och skit. Vi är en grupp på 3 personer som ska stå och redovisa på engelska om Thanksgiving i 10 minuter!! Det kommer inte att gå. Som jag har sagt förut så har jag varit sönderstressad, och jag kan säga det att jag bara blir mer och mer stressad. Nu har vi håltimme till 13:25 så jag ska (måste) verkligen plugga nu!


Kommentarer
Postat av: F R I D A

lycka till med plugget då!

2010-10-06 @ 12:50:27
URL: http://imfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0