Top model 14

Sitter och kollar på Top model 14 på "judingen". Så det är snart slut.

Jag hade ju utvecklingsamtal idag. Och jag kan säga att det inte var någon idé att vi var där... Jag ska inte säga så mycket mer, för det finns inget mer att säga  Imorgon börjar jag 10:45 med lunch och slutar efter historia lektionen 13:40. Då måste jag hem och plugga. Ska läsa ut en bok till fredag och hinna skriva ett brev till en av karaktärerna och sen svara på det. Och boken är skit dålig vilket gör det mycket lättare... NOT!


Btw, så ska jag till Globen den 12 mars 2011 på genrepet till finalen av Melodifestivalen. Så nu har jag inge mer att säga  Så nu säger jag god natt och sov så himlans gott så hörs vi imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0