Min vecka...

... kunde varit arg har mått bättre för den delen. Det började förra veckan på fredagen med hosta som sedan fortsatte till söndagen då jag kom hem från Älsklingen vid 12 med 39,7 graders feber. På tisdagen bokade mamma tid hos doktorn.
Doktorn var inge bra, ville ha en annan som jag brukar ha. Hon gav mig penicillin som jag åt tisdag-torsdag. Ingenting hände, allt kände bara värre. Då ringde mamma och bokade en ny tid till en ny doktor (henne som jag var hos var verkligen inte bra!). Han gav mig diagnosen Mycoplasma, en form av lunginflamation. Fatta va onödigt! Pillrena hjälpte ju ingenting! Aja men jag  fick iaf nya piller som jag skulle ta morgon och kväll 2 stycken. På fredags morgonen runt 03:30 började jag känna hur det knyter sig i magen och hur saliven bara strömmar i munnen. (Brukar känna så innan jag spyr...) Men jag var tvungen att gå på toa innan. Så jag petade på mamma efteråt och hon gick och hämtade en hink. Sen när vi båda hade lagt oss ner igen så kom salivet igen och........ Ni vill inte veta resten. Sen på morgonen runt 9 hände det igen. Mamma gick och kollade på biverkningar som tabletterna kunde ge en. Där stog det bl.a. illamående. Så då ringde mamma till doktorn igen och han skrev ut nya piller igen, vilka jag tar nu och ska ta till de är slut, och dom funkar.

Så jag har gått på 3 olika piller, haft 39,9 i feber i princip hela veckan, DUNDRANDE huvuvärk HELA veckan. Blir hemma imorgon för att vila upp mig till den kommande veckan. Mycket att göra och på fredag ska folket på INPARKSFEST!!! i Bromma. Kommer bli så jävla kul :D

Det här var min vecka med allt elende :P Men nu är jag iaf på bättrings vägen.

Nu ska jag se klart på Rallybrudar på 4an. Har inte sett den förut, den är bra hitills iaf ;) Hörs sen! Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

börja att lägga in bilder. tråkigt med bara text :D

2010-10-19 @ 14:22:50
URL: http://jjenniiferk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0