Min mysiga helg med Mattias

Torsdag: Jag slutatde tidigare för vi hade ingen bild lektion. Jag stannde kvar ett litet tag sen åkte jag in till stan och köpte en present till Älskling. Det blev en vit tröja, han hade testat den en gång tidigare. Sen var Mattias tvungen att åka hem innan han kom till mig. Han hade glömt något tror jag. Sen när han kom till mig så hade han köpt 10 röda rosor ♥

Fredag: Mattias hade hittat den mysigaste restaurangen nånsin! Det var jätte mysigt och god mat oxå :) Vi såg ju inte på bio så vi köpte en film som vi kollade på när vi kom hem.

Lördag: Igår blev vi väckta 07:35. Vi hade lovat pappa att vi skulle hjälpta honom med att sätta upp hans båtställning där han ska ha båten i vinter. i blev inte klara förrän klockan fyra säkert. Efter det åt vi god tacos och sen gick vi ner och la oss i sängen och kollade på Vänner och 2 avsnitt av CSI:Miami och 1 avsnitt CSI:NY.

Nu: Idag har vi sett på xXx och just nu sitter vi ser på xXx 2. Den första är mycket bättre tycker jag. Innan vi började kolla på 2an så powerwalkade vi upp till konsum för att köpa lite godis :P Aja imorgon börjar jag 11:10 med lunch. Så jag får sovmorgon. men på fredag ska vi ha orienteringsdag... kul! NOT! Aja vi ska vara vid någon skog vid halv 9 och sen får vi sluta när vi är klara. Och vi ska senast vara klara halv 11 tror jag :)

Nu ska vi kolla klart på filmen sen vet jag inte vad vi ska göra. Vi hittar säkert på nåt... (missförstå inte) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0