Min helg

I fredags firade vi Jackobina's 19 årsdag med middag på "Greken på hörnet" på söder. Åh... maten va verkligen jätte god! Sen igår var det fest för henne med släkt och vänner. Det var jätte kul! Men tyvärr så har jag hostat från i fredags till idag. Och 38,8 graders feber gör ingenting bättre heller. Jag blir hemma imorgon. Jag är hes som bara den, har huvudvärk och ont i hela kroppen så här knapras det ipren och alvedon. Sitter just nu och kollar på Gossip Girl. Efter det vet jag inte vad jag ska göra. Det ända jag vet är att jag vill ha min sötaste gulleplutt brevid mig just nu. Så att hans varma kropp kan värma mig för jag fryser som bara den!! 

                                                                                   ♥ ÄLSKAR DIG MATTIAS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0