Mattias är hemma och packar

Jag ska göra klart min svenska uppgift sen kan jag förhoppningsvis följa med till Mattias innebandyträning. Fast den här gången kommer det bli lite roligare än vanligt  Bara för att Ellinor kommer vara där ♥ Vi träffades för ett år sen ungefär. Jag hade varit och kollat på några matcher, då hade hon sett mig sitta på deras avbytarbänk. Och hon undrade vem  jag var. Så när en match var slut så kom hon bara, helt spontant och oväntat, fram till mig med sin högra hand och sa "Hej, Ellinor". Jag hade ju ingen aning om vem hon var för jag hade aldrig sett henne liksom. Först så tvekade jag men sen sa jag Elin och vi hälsade på varandra. Sen frågade hon om jag var tillsammans med någon i laget, då sa jag Mattias (såklart..) sen sa hon att hon var tillsammans med Linus (en i laget ). Aja, snart kommer Mattias hit iaf så jag måste sätta igång med svenskan! Puss & Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0