Kanske ska börja...

... läsa i boken som ska vara utläst v. 43!! Jag har läst till sidan 55 eller nåt och det är över 200 sidor. Men det är lungt, det är några som redan har läst ut den och dom säger att den blir bättre och bättre ju längre man läser i den. Så det är väl en positiv sak? :P Så nu ska jag borsta mina tänder och göra mig iordning. Imorgon börjar jag som sagt 11:10 med lunch så jag har lite sovmorgon. Jag ska ta en buss som går 10:10 så jag ska gå upp 8 för jag måste duscha oxå. Nej nu måste jag göra mig iordning för sen ska jag läsa några sidor i den kassa boken... Jag bloggar när jag kommit till skolan. Natti natt ♥

Förresten, dessa rosor fick jag av Älsklingen i torsdags ♥


Kommentarer
Postat av: Line

Jag har läst typ till sid 100 eller nåt. Den blir lite bättre, men inte så värst mycket. Men den blir nog bättre ännu lite längre fram, men det tar ett tag :o

2010-10-04 @ 15:39:19
URL: http://trixi.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0