Jag orkar faan inte ta en massa skit...

... från någon som bara ägnar sitt liv till att trycka ner på alla andra. (Det verkar som det iaf.) Som Maria kommenterade, har du inget bättre för dig än att skriva en massa skit om nån som du inte känner.

Det var en tjej som (hon kallar sig Josse) kommenterade mitt inlägg "Till ANONYM", hennes kommentar:
Du försöker få det att låta som att din pojkvän skulle vara perfekt, men det är nog bara vad du önskar tyvärr. Och nej, han är inte sexig så sluta skryt om dig och din pojkvän för vi bryr oss inteee~

Sen svarade den här tjejen (älskar dig, du vet vem du är tjejen) och jag håller med henne.
Maria om "Till ANONYM": Men Josse lägg ner!, du känner dom inte och om du inte bryr dig, varför ägnar du tid åt att skriva helt meninglösa kommentarer?? Ibland blir jag väldigt fundersam över människor som är så fega att det skriver skit åt andra över internet bara för att de inte har något annat roligare för sig, du kanske skulle använda din tid åt att glädjas åt andra människor istället för att vara så jäkla negativ... skaffa dig ett liv...

Sen vill jag bara säga till "Josse" att min pojkvän är PERFEKT och SEXIG!! vare sig du håller med eller inte. Jag älskar honom med hela mitt hjärta och han älskar mig lika mycket ska du veta!! Inom Max 1 år kommer jag ha en super fin silver ring på min vänstra ringfinger. Mattias och jag har gått i samma klass från 1an till 9an så vi känner varandra ganska bra. Igår var det dessutom våran 13 månadersdag.

Juste, när du skriver "för vi bryr oss inte", vilka är "vi"? Har du ett helt gäng som är emot mig eller? Vad har jag gjort mot dig? Och vad är det som du stör dig på hos mig? Eller tycker du bara att jag pratar för mycket om min pojkvän? egentligen har jag en massa andra frågor till dig men efterom du inte bryr dig så ska jag inte skriva fler frågor. Jag skryter btw inte om Mattias och mitt förhållande.

I nästan hela mitt liv har jag blivit utsatt för kränkning m.m. för att jag har varit större om magen än de flesta tjejer i min klass. Och nu när jag har bytt skola (från högstadiet till gymnasiet), fått nya underbara kompisar (älskar dom allihop) så var det sista jag ville att bli utsatt för nåt som jag inte ens har gjort  mot den personen. Jag menar, va faan är grejen? Jag tycker inte om Kissies blogg tex men jag skriver inte nåt skit till henne för jag bryr mig inte om henne och hennes kompisar.

I din kommentar låter det som om du är avundsjuk på mig och min älskade Mattias och det fina vi har tillsammans. Nu ska jag inte skriva mer om det här. Jag vill bara säga till dig: SKAFFA DIG ETT LIV!! Och sluta med att klanka ner på andra.

Ni som läst den här texten, va tycker ni om den här "Josse"? Har hon rätt att skriva så här till andra? Har hon rätt i att jag skryter om mig och Mattias? Nu ska jag påbörja ett nytt inlägg som jag egentligen skulle lagt upp igår men ni kanske förstår varför jag inte gjorde det. Sen ska jag gå och pussa så mycket jag bara kan på Mattias för det förtjänar han. Pussar & kramar till desom tycker min blogg och det jag skriver, ni som inte gör det kan  hitta någon annans blogg att kommentera skit på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, du skryter. du vill att alla ska veta allt om din pojkvän och erat jävla förhållande.

nej, din pojkvän ÄR inte perfekt och sexig, det är bara DIN åsikt, ingen annans.

Fan, vilken jävla tönt du är, bryr jag mig om du ska ha en silverring inom "max ett år"? du skryter sönder dig själv! pinsamma jävla äckel!

nej, jag är inte avundsjuk, det låter bara som att ni har ett sjukt tråkigt och hemskt förhållande när du skryter så jävla mycket för att få det att verka bra.

Om du har varit så jävla mobbad innan så kanske det är dags att sluta skryta innan du förlorar alla dina "älskade kompisar" också. och visst jag känner inte dig, men det skiter jag i.

2010-10-31 @ 18:10:35
Postat av: linn

Om jag var du så skulle jag sluta kommentera för du skämmer verkligen ut dig! Gör något åt ditt egna liv istället för att var avundsjuk på hennes..

2010-10-31 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0