Hemma igen..

Igår när jag kom hem la jag mig direkt i soffan och deckade. Den enda gången jag vaknade var när mamma och pappa väckte mig för att jag skulle borsta tänderna. Och det var väl runt 21:30 eller nåt (och då har jag sovit från när jag kom hem vid 16:30 kanske). Sen ringde Älsklingen oxå och undrade varför jag inte har svarat på några sms. Men jag hade ju en ganska bra ursäkt :P

Idag ska jag vila, försöka göra lite läxor. Imorgon blir det skola från 10:40 - 13:35 sen ska jag åka och möta Mattias. Efter det vet jag inte hur vi ska göra. Mattias ska på innebandy innan vi åker till Bromma. Så vi får se.

Nu ska jag gå upp och kolla vad som finns att äta. Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0