hatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatar blogg.se!

Igår kväll hade jag skrivit ett jätte bra inlägg om vad som ska hända osv... Sen när jag ska lägga upp en bild så kommer blogg.se hemsidan upp i rutan istället för "ladda ner bild" rutan. Sen när jag ska förhandgranska så kommer samma sida upp, blogg.se. Så då skiter jag i att kolla om det ser bra ut, så jag publicerar inlägget. Gissa vad som händer när jag klickar på eelinanderssons.blogg.se? Joo precis, blogg.se sidan kommer upp. Jag vet inte om det är för att sidan innehåller eniro reklam över hela jävla sidan, men jag tror att det kan ha nåt med det att göra. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhh jag blir bara så jävla förbannad!!! Jag kommer ju inte ihåg vad jag hade skrivit heller, inte in i varje detalj men det jag hade skrivit var jävligt bra iaf.

Jag slutar 13:35 då ska jag möta upp Älsklingen vid Slussen. Sen samåker vi och jag hoppar av vid min hållplats för jag måste hem och packa inför en helg hemma hos honom :D Iaf nu snart har vi lunch, sen har vi naturkunskap sen slutar vi :D Bloggar när jag kommer hem! Pussar och Kramar ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0