Bla bla bla...

Nu är jag hemma. ÅÅÅÅHH GUD VA KUL VI HADE PÅ INSPARKEN!! Det var så sjukt kul  Det hände en jävla massa. Och jag tror att MÅNGA gjorde saker som de skulle ångra senare. Men jag ångrar ingenting för jag är skit nöjd med fredagen!! Nog om det...

Imorgon börjar dagen med idrott men den ska inte jag vara med på så jag börjar istället dagen med lunch klockan 11:10 sen har jag mentorstid och sen slutar jag.... Snacka om att det är onödigt att vara där då. Runt klockan 18 har jag utvecklingssamtal. Men jag vet inte om jag ska stanna i skolan (vilket vore helt idiotiskt) eller åka hem och sen åka in och möta pappa för att äta middag. Aja det ordnar sig tills imorgon. Jag ska oxå möta upp Älsklingen efter han har gymmat.

Nu ska jag... Äh jag vet inte vad jag ska göra. Men jag hittar säkert på nåt. Jag skriver imorgon iaf. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0