22:29

Nu kan jag känna mig stolt :) Har jobbat häcken av mig men den här samhälle uppgiften. Alltså vi ska skriva en motion (en sån som riksdagen skriver, ett förslg med andra ord) alldeles själva... Men jag har kommit en bra bit haha! På måndag har läraren lagt till en samhälle lektion bara för att hjälpa oss med motionerna och den ska jag gå på för jag vill veta vad hon tycker om min motion.

Imorgon är det orientering och det ska regna!! och bli kallare än va det var idag!! VILL INTE! :'( Aja jag ska ta den lättaste rundan med typ 12 kontroller. Alla SP1or ska vara vid Järlagården vid 08:30 och vi ska börja springa vid 09:00. Så det är bara att bita ihop, för detta är bättre än lektioner. Och det ska dessutom bli skönt att komma bort från skolan lite och få sluta 11:15!! Eftersom vi börjar springa runt 9 så har vi till 11:15 på oss att vara tillbaka så då slutar vi. Bra va? För då ska jag hem och sen göra klart motionen. Sen runt 18:30 kommer familjen Nilsson och hämtar upp mig för jag har blivit inbjuden till att få följa med på Jacobinas 19 års middag :) Så det är min fredag, jo sen ska jag följa med dom hem och sova med Älskling.

Nu säger natti natt och puss puss så bloggar jag imorgon när jag har kommit hem från springrundan :P ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0