Vem är du då?



Varför säger du inte vem du är eller vem det är som känner mig? Har vi någonsin träffats? Vem är det som har berättat? och berättat VAD? Har jag gjort något mot dig? Varför vill du inte skriva ditt namn? Vad är ditt problem? Du måste inte läsa om mig och mitt liv! Du får tycka och tänka vad du vill bara jag får veta vem du är och vad jag har gjort mot dig. Kan su snälla säga det och sluta vara så jävla uppkäftig mot mig. Vill du få mig att tappa min självkänsla för mitt utseende? Vill du göra mig lessen? Varför skriver du en massa skit om mig?

Vem är det som är min falska vän?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kötthuve... Trodde du att du skulle få svar på alla dina frågor eller?

2010-11-14 @ 14:13:06
Postat av: Anonym

asså du borde passa dig med vad du skriver på internet! de räknas som både mobbning och kränkning, och de är så fegt att du gör de över internet, du tror du är så himla tuff bara för att ingen "vet" vem du är. Det tar ca 3 min att spåra din ip adress, och få reda på vart du bor, så tänk på vad du skriver!

2010-11-14 @ 18:20:30
Postat av: Anonym

You got this wrong. Hahahaha! Polisen bryr sig inte om små skitungar som säger något taskigt över internet. Lilla du, vem är det som ska tänka efter? Och wow, vad händer om dom spårar min ip adress? Går det upp i rätten då eller? Knappast! Polisen skulle inte ens spåra skiten, så lite bryr dom sig, tyvärr. Sad but true... Dessutom bryter jag inte mot lagen, vilken lag isåfall? Jag har knappast kallat henne hora eller såna ord upprepande gånger? Och det är inte olagligt att skriva kritiserande anonyma kommentarer till folk. Nej, jag blir inte rädd för jag har en hjärna och vet tydligt bättre än dig. Du försökte bara skrämma mig, fint försök kära du.. Men jag är inte dum i huvet. Hoppas du lärt dig nåt nu!

2010-11-14 @ 23:08:58
Postat av: maria,

så du kallar dig själv för skitunge, vad bra att du lyckats inse hur omoget det är att sitta och skriva saker som ingen bryr sig om!, skaffa dig ett liv... Och vem är de som ska lära sig något? Du uppenbarligen eftersom du har så dålig självinsikt, du kanske ska läsa Isabella Löwengrips bok Egoboost? Så att du kan lära dig något vett....

2010-11-15 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0