Mitt Höstlov

Jag vet inte hur jag ska göra. Jag vet inte heller vart jag ska börja. Jag vill först säga att jag tänker inte ändra ett skit på mig själv eller hur jag skriver. Jag tänker fortsätta skriva Äsklingen istället för Mattias när jag känner för det.


Eftersom jag inte har skrivit nåt på nästan en hel vecka så tänker jag nu berätta vad jag har gjort på mitt höstlov.

Måndag: Vi var hemma hos Mattias och gjorde praktiskt taget ingenting  Det ända vi gjorde var att sitta framför varsin dator och leta appar till min iPhone. Det ända positiva var väl att vi hittade en del appar  Senare på kvällen ringde pappa och frågade om vi ville gå på bio imorgon (tisdag). Och det ville vi väl, vi hade ändå inget planerat. Så vi fick pengar av pappa till bio och middag.

Tisdag: Vi åkte in vid 14:20 och kom väl in till stan vid 15 eller nåt. Sen hämtade vi ut biljetterna, gick runt på stan lite och så. Sen gick vi till Pizza Hut runt 17. När vi kom dit så blev vi satta bakom en stor pelare (han var "elev" sa han) och jag frågade honom "ser man oss här bakom nu?" han: "jadå, jag säger till". JO tjena lilla gubben att du gjorde det!! Så f**n heller! Iaf så fick vi vänta i ca 15 minuter innan jag tröttnade och ropade på en servitör. (Jag måste bara berätta att det var 2 tjejer som kom in ca 10 minuter efter oss. Dom fick oxå beställa 10 minuter innan oss, för ingen kunde se oss bakom den där förbannade stolpen!!) Vi beställde, fick våran dricka efter 2-3 minuter. Sen satt vi och väntade tills klockan var ca 17:40, då sa jag till Mattias att om vi ska ha nån dricka till bion så går jag och köper det nu. Så jag gick till den där godisaffären som är "under" Sergel eller vad man ska säga. Där stog jag i kö i kanske 7-9 minuter och medan jag stod i kö så tänkte jag "Nu sitter säkert Mattias och äter upp och min mat blir kall" men gissa vad jag fick se när jag kom tillbaka... Där står det 2 vita små skålar och ingen pizza! Gissa hur j*vla galen jag blev! Jag skrek över hela restaurangen: "Har den inte kommit än!!!" Mattias: "Nee dom sa att dom bjuder på sallad för dom hade tappat bort beställningen". Jag blir sååååååååå in i h-vetes j*vla arg så jag sitter och klagar med väldigt hög röst. Jag struntade i om folk satt och glodde på mig men det var inte rättvist. (Nu såg jag att tjejerna går, dom hade kommit efter oss men fått beställa före oss, få sin mat före oss, ätit upp före oss och gått före oss!!!!) Jag sa flera ggr att hit kommer jag aldrig mer gå och FY FAAN VA DÅLIGT!!! Bion började 18 och vi fick våran pizza när klockan var 17:53! Det hade man ju inte tänkt sig lixom. Man hade ju hoppats på att kunna sitta och prata i lugn och ro och få avnjuta deras goda pizza men så tusan heller det fick man inte. Här ska man proppa i sig maten för att sedan springa som satan för att hinna in till bion!!! DIT GÅT JAG ALDRIG MER!! Iaf inte om jag ska sitta BAKOM en stolpe. Aja, nu ska jag inte klaga mer men det var som sagt inte vad vi hade hoppats på  Bion var iaf jätte super duper bra!! Vilken gjorde att jag glömde bort det som hände på Pizza Hut för ett tag. Vi såg på DUE DATE. Sjukt bra film!! SE DEN!

                                                        DUE DATE: 1 2 3 4 5

                        



Onsdag
: Jag åkte hem klockan 13 från Älsklingen för att dammsuga överväningen och ta undan mina kläder från mitt rum. Klockan 15 kom mamma hem för att hämta upp mig. Sen bar det av mot Arlanda för att hämta mormor och morfar från Spanien  Sen gjorde jag inte mycket mer.

Torsdag: Vi åkte till Barkarby. Jag köpte ingenting, tror jag  Jo jag köpte en rullgardin fast den köpte jag bara för att Älsklingen frågade om jag kunde göra det. På tal om trollen... Senare på kvällen kom han ♥

Fredag: Igår så gjorde jag klart en bild uppgift. Man skulle rita en serie. Här är resultatet:





Va tycks? Är man duktig eller? Nee jag skoja bara. Jag är jätte nöjd iaf  
Sen så följde jag med på Mattias träning. Där träffade jag älskade Ellinor ♥

Idag: Jag har inte gjort något. Runt 15:40 åkte Mattias till sin mormor för att fira hennes fördelsedag. Jag kunde tyvärr inte följa med. Vilket var jätte tråkigt! Aja men han kommer hem sen.

Imorgon: Mamma fyller 46 år!! GRATTIS Mamma!! ♥ Då kommer kusin med familj + kanske några bekanta.


Detta var min vecka. Jag har haft jätte roligt och jag hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg bortsett mitt uppehåll. Det var lixom inte inplanerat eller så men jag orkade inte med alla taskiga kommentarer. Jag hoppas att ni har haft ett underbart höstlov för det har jag iaf! Imorgon blir det nog ingen bloggning med tanke på att mamma fyller år så ni får vänta tills på måndag. En massa Pussar & Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

Du är jätte duktig på att rita elin ! :D

2010-11-07 @ 21:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0