Tjooo!

Här är 2 bilder av resultatet av den andra bilduppgiften:



Med blixt. Den ser MYCKET varmare ut på den 1a bilden vilket jag tycker är finare. Vilken bild jag än visar så blir det inte bra för den är mycket finare i verkligheten. Men jag tycker att den blev jätte fin :D Sen har vi en till uppgift som ska vara klar till på torsdag. Vi ska fotografiera motspar (?). Iaf så vet jag inte vad jag ska ta kort på än. Varmt - Kallt, Vild - Lugn osv det finns ju hur mycket om helst. Jag fundrerar på att ta Varmt - Kallt för imorgon ska det ju snöa (:(), aja men jag tror att det blir bra :)

Vid 10:30 ska jag till skolsköterskan. Hon skickade ut ett brev för ett antal veckor sen angående min ansträngningsastma och min konstiga ben/knän. Så nu ska jag och pappa gå på möte hos skolsköterskan. Det låter kanske inte så roligt men det är så det är iaf. Det skulle varit värre om rektorn skickade ett brev där hon skrev att hon ville prata med mig... leeeeeeeeeeeeskit :P. Oj nu har jag använt alla möjliga smileys. Jag tyckte det såg lite roligare ut med lite färg i texten.

Nee nu har jag väl inte så mycket mer att säga mer än att jajg älskar Mattias, min familj, nära vänner, mina klasskompisar (ni är sååååå sjukt UNDERBARA!!), (några av) mina gamla klasskompisar. Ville bara säga det! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0