The (long) Story

I lördags så var mamma, pappa, jag och Mattias hos Lene som fyllde 40. (Min kusins mamma/min morbrors fru :P) Jag hade min väska med mig in för jag ville inte lämna den i bilen. (Det är en vana för mig att ta med sig sina värdesaker och inte lämna något kvar i bilen för det kan bli stulet, jag tror inte att min väska skulle råka ut för något sånt men jag ville ta med den in för säkerhetens skull.) Jag ställde väskan breve alla upphängda jackor under trappen. Sen när vi åker hem lämnar pappa av oss hos Mattias och precis när vi är framme vid hans hus så märker jag att jag glömde min väska! Jag menar kunde jag inte kommit på det liiiiite tidigare? Så jag ringde till Lene och berättade att jag hade glömt den där och frågade om jag kunde komma och hämta den imorgon (söndag) och det kunde vi (jag & Mattias). Jag ville åka in så fort som möjligt på söndagen men Mattias ville sova men han gick ändå med på att åka med mig. Så jag ställde klockan på 08:00 (bussen gick 09:00) men nu hade vi ett till problem, det är en km avstånda att gå från hans hus till bussen. Jag vaknade vid 8 för jag var tvungen att gå på toa och då var det ingen uppe som kunde skjutsa oss och jag ville ju inte väcka någon liksom. Så vi sket i det hela och somnade om igen. Jag tror vi vaknade runt 11-11:30. SKÖNT! med andra ord :P Efter skolan idag (14:55) så åker jag och Älsklingen in till Täby C där Lene jobbar (på H&M. Btw, jag är lovad jobb där när jag är 18!! Längtar som faan!) och hämtar väskan. Sen blir det 2 timmars hemfärd... Mycket roligt..NOT! Men jag har ju min lilla snutte plutt med mig, haha!

Nu blir det lunch med Erica Lewenhagen :P Kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0