Stressig dag

Idag har jag haft fullt upp kan man säga! Först så blev vi väckta runt 11 sen blev det Flygande Jacob till lunch!! MUMS säger jag bara. Sen kom pappa och hämtade mig vid 12:30. Sen klockan 13 så började Emma's ridlektion och då blev det springa av! Jag visste ju att dom skulle trava men inte av den mängden :P Jag sprang runt där i ca 2 ½ timme. Snacka om motionsrunda! Jag kom inte där ifrån förän kvart i fyra. Och jag ville ju kolla på Mattias match som började halv fyra. Jag hann bara se 4 minuter av den. Nu snart ska vi göra middag: Mozzarella och lök paj. Vi fick det nere i Spanien av mormor och Mattias sa att han måste få receptet. Han blev kär, en gång till. Haha! Nee men han tyckte jätte mycket om den pajen så idag ska vi försöka återskapa den godaste paj jag någonsin ätit :) Nu ska jag testa att göra ett tidsinställt inlägg som ska ploppa upp senare ikväll ♥

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0