Snart framme - mobilblogg

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men igår kom vi hem runt 00:15 så och vi däckade direkt i sängen. Sen idag har jag inte heller haft tid med att skriva. Jag var ju och kollade på Mattias match och när första halvleken var slut då ledde Bromma med 3-1. Men Ekerö körde på som faan i andra halvlek och vann med 5-3! Så jävla duktiga dom var asså ni skulle ha sett! Fast Mattias blev knuffad av datorn 2 ggr den ena gång på mig så ramla av bänken och slog i rumpan :( Men det gick bra iaf för dom vann ju med 5-3. Jag är så stolt över dom, hela laget, för alla gjorde verkligen en skitbra match :) Deras målvakt är 97 och han är verkligen jätte duktig! Dom har tur som har en sån bra målvakt.

Snart är vi som sagt framme. Vi kommer nog komma hem ganska sent så det blir förmodligen ingen bloggning. Ni får ha en trevlig lördagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0