Oxfilé med potatisgratäng och bearnaisesås!

Farmor och farfar är här för att vi ska fira att farmor fyller år (påtisdag egentligen). Just nu står pappa och lagar mat. Rubriken talar för sig själv. Världens bästa söndag lixom :) och så är världens bästa pojkvän här oxå :D

Btw, igår så hade vi skit trevligt! Vi hade inte setts på ett j*vligt långt tag. Så det var på tiden. Dom ska komma hit om en månad tror jag att det va. För att byta julklappar och så.

Va tycker ni om den nya designen? Jag satt uppe till halv 3 i fredags som ni kanske såg på tiden av inlägget :P Aja jag är super duper nöjd iaf. Gissa vad jag sitter och kollar på internet.. Thailand resa! Jag vill så gärna åka dit!! Speciellt till Krabi och Koh Samui. En resa för 2 (flyg+hotell) kostar ca 36 000 för 28 nätter och då är det på Apollo jag har kollat. Hotellet har blivit utmärkt med 4 Apollo solar och det har spa :D Just nu skulle jag vilja vara rik! Men vem vill inte vara det lixom? Aja, jag har iaf som mål att någon gång in mitt liv ska jag åka ner dit och stanna där ett bra tag innan jag åker hem till Svergie igen. Och Mattias ska såklart följa med :)

Det var väl det jag hade på hjärtat just nu. Skriver senare!

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0