Nu ska jag sova - mobilblogg

Det ska bli så skönt att gå och lägga sig! Jag är faan seriös :)

Imorgon blir det Barkarby med mamma och Älsklingen. fast jag slutar 12:20(!) vad ska jag hitta på tills mamma kommer till brommaplan vilken blir runt 16:30 - 16:45? Jag får väl gå runt i stan och försöka göra en bilduppgift som ska vara klar till nästa torsdag. Jag orkar inte förklara vad hela uppgiften får ut på för det är för komplicerat att beskriva :P Anyway, nu ska jag borsta tänderna och sen ringa till Mattias. Fy faan va jag älskar honom alltså!! Det är helt sjukt vilken känsla det är. Trodde aldrig att jag (Elin Andersson som alltid tyckt illa om sig själv) skulle få ha det såhär med någon, speciellt inte Mattias. Och att någon nånsin skulle känns likadant för mig! Helt otroligt men jävligt bra iaf ♥ Nej nu ska jag görs iordning mig för sovning :P Pussar & Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0