Nu blir det till att göra läxor!!

Eller inte riktigt läxor, utan mer plugga. Måste kunna lite på alla prov iaf. Nästa vecka har jag tre prov på tisdag nästa vecka och 1 prov på fredagen. Matte (på omprovstiden då jag var sjuk den gången det var prov), naturkunskap - miljö och energi (det är det jag ska plugga till nu), historia diagnos och sen på fredagen så ska vi skriva en motion. Jag kommer inte kunna komma ihåg vilket som är vilket :P Aja nu måste jag börja.

Vet inte om jag kan blogga mer ikväll eftesom helgen kommer tillbringas hos Mattias ♥ Men imorgon blir det bloggning, tror jag iaf. Vet inte om jag hinner innan jag ska iväg vid 13 men på kvällen sen slänger jag upp ett inlägg. Kanske ska premiär-testa att tidsinställa ett inlägg? Vi får se. Nu blir det pluggning. Mors! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0