Mattias är här!!

Yay! Jag är så lycklig, haha! Nee, eller jo det är klart :) Men nu kan jag få sova i en skön och varm säng.

Vi börjar båda tidigt så vi kommer gå upp runt 6 och ta bussen vid 7. Så vi måste försöka att lägga oss i tid. Men nu ska vi lägga oss i sängen och kolla på Raw Comedy Club från i måndags. Jo sen imorgon efter skolan kommer jag komma hem och göra lite läxor. Sen efter Mattias bandyträning så kommer dom och hämtar upp mig för denna helg ända till måndag ska nämligen spenderas hos Älsklingen ♥

Min framtida helg:
Fredag: skola, hem, läxor, bli hämtad, sova
Lördag: runt 13 ska jag till Kungsberga stallet och leda Emma's häst i 2 och en halv timme (snälla missförstå mig inte), gå på Mattias innebandy match som börjar 15:30, käka godis :P, se på filmer, sova... nån gång iaf
Söndag: vet inte vad vi ska hitta på men vid 18 ska vi vara hos Mattias kusin Alexander i Nacka. (btw, i just love Forum Nacka♥)

Faan va jag hatar blogg.se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herregud va det suger!!!!!!!!! Jag kan inte ladda upp en jävla bild!!! Sen när jag går in på biblioteket - mina bilder så har jag INGA bilder alls!! suger, suger, suger, suger, suger, suger!!!! Aja nu är jag förbannad så nu ska jag stänga av den här förbannade j*vla datorn!!!!!

God natt och sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0