Man hinner göra mycket på 3 timmar

Efter engelska lektionen så får vi reda på att våran svenska lektion var iställd. Så då hade vi håltimme från 09:30 till 13:35. Jag åkte hem till farmor och farfar och åt lunch.

Igår så hade jag sagt att jag skulle köpa ett par nya jeans på torsdag (imorgon) i Barkarby men då så sa farfar att efter vi har ätit lunch så åker vi till Vällingby och köper ett par jeans till dig. Gissa vad glad jag blev! :) (Jag frågade om det var menat som en julklapp men det var det inte) Så jag har hunnit testat minst 6-7 jeans och fått ett par :D Skitglad är jag nu med andra ord! Sen gck jag in på Guldfynd och hittade en julklapp till My, Mattias lillasyster. Sen så tog jag tunnelbanan hit och nu sitter jag här. Nu ska jag gå upp till "mysrummet"/"pluggrummet" för där sitter några kära gullisar :P ♥

    
                                                         Mattias och jag i Spanien ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0