Läggdax!

Nu är det läggdax för min del. Jag ska berätta varför jag är så trött...

Imorse skulle vi ju upp tidigt, jag började egentligen 11 men jag ville åka med Mattias för jag ville se honom så mycket som möjligt. Så jag åkte med honom ända bort till Slussen där han skulle av. Sen åkte jag tillbaka till Fridhemsplan, jag ville att tiden skulle gå så jag stundade i att hoppa av vid T-Centralen. Aja, iaf så kommer jag till skolan och går in bakvägen som jag brukar göra. Men sen när jag ska gå ner för den sista trappan (ner till aulan), som är dubbelt så lång som de andra, så halkar jag!! Jag voltat runt som en torktumlare eller nåt men fort gick det iaf. Jag slog i huvet (så nu har jag världens bula, den är större än 5 cm i diameter :O Och så fick jag en massa blåmärken på köpet. Jag kan varken gå eller sitta som jag ska tack vare dom! Sen så hade jag fastnat med min fötter på nåt konstigt sätt så jag satt fast där och skrek för att det gjorde sååå ont!! Jag började grina direkt oxå för jag har aldrig varit med om något liknande. Det första jag gjorde va att ringa till Mattias men han hade precis börjat, och han skulle ha prov dessutom! Så han smsade och frågade va jag ville och när jag skulle smsa tillbaka... Det gick faan inte! Jag har aldrig darrat sådär mycket i hela mitt liv tror jag! Jag va i chocktillstånd eller nåt liknande. Men jag fick iaf iväg ett sms där jag hade skrivit om vad som hade hänt och han skrev då att han skulle ringa så fort som möjligt. Och det gjorde han ♥ Det var ju meningen att jag skulle plugga tills imorgon, men det blev ju inte av. Jag satt där i aulan och grinade, darrade och hyper ventilerade som bara den. Men det var jävligt obehagligt kan jag säga! Vill inte göra om det direkt :P

Utifrån detta kan ni kanske förstå själva varför jag är trött. Puss på er alla fina människor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0