Köpa väckarklocka till pappa

Jag skulle ju till gymmet efter skolan idag, men icke sa nicke! Jag hade ställt min väckarklocka på 05:30 och så ringer den inte!!! Pappa frågade om han kunde låna min väckarklocka igår så jag laddade ner en app til iPhonen så då kunde han låna den. Men sen imorse så vaknar jag av att Mattias smsar klockan 06:24 och frågar om jag har vaknat. Så man kan säga att Mattias var min väckarklocka, som tur var. Aja så det blev inge gym idag MEN det gick skit bra för mig på kausal provet!! Jag kan inte bli nöjdare, jag tror faktikt att jag aldrig varit såhär nöjd tidigare för något prov :D Och jag är otroligt stolt över mig själv för att jag har aldrig åstadkommit något som det här, (asså på prov) jag menar jag kom ihåg i stort sätt allt som jag skulle skriva :D och jag var klar först. Men det är väl sak samma men ändå, jag var ju klar så varför sitta där?

Nu ska jag börja på min engelska redovisning om Thanksgiving. Jag bloggar senare ♥


Glad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0