Inte mycket tid över

Sitter och försöker nöta in all text i huvet just nu. Jag har spelat in när jag pratar (jag lär mig bättre när jag lyssnar) sen spelar jag upp det när jag har hörlurarna på och så skriver jag samtidigt. Visst är jag smart? :)

Min dag har väl varit helt okej. Jag tycker bara att det är så otroligt mycket plugg nu ända in på jullovet oxå!! Ska man behöva sitta och plugga på jullovet? Tycker lärarna att det är roligt eller? Sen eftersom jag var sjuk HELA vecka 41 och 3 dagar v 42 så missade jag en massa så nu har jag dubbelt så mycket än vad alla andra har. På utvecklingssamtalen så var det tal om att jag kunde få en förlängd termin för att jag hade missat så mycket. Jag var sjuk i EN VECKA!!! Och så kommer det redan förslag på att man ska få jobba extra in på sommarlovet nästa år. Det är ju helt sjukt tycker jag iaf. Aja, för att avgå lite från ämnet....

Fredag - Söndag:
Imorgon: Till gymmet efter skolan. Hem och plugga på engelska. (Redovisning på tisdag om Thanksgiving)
Lördag: Redovisa för Mattias och kanske göra lite småjusteringar. Åka till min gudfar Stefan & hans fru Jenny på middag. Gott!
Söndag: Farmor och farfar kommer hit för att vi ska fira farmor som fyller år på tisdag :) grattis i förskott! Pappa tyckte att det var bättre att dom skulle komma hit så att jag skulle kunna fortsätta med engelskan.

Det var det... Jo sen så kom jag och farmor till att jag ska sova hos dom från tisdag till torsdag nästa vecka. Jag behöver hjälp med (ännu mer) läxor och lite lung och ro. Till skillnad från vad det är här hemma. Ovanför mitt rum ligger köket och det finns ingen isolering så man hör praktiskt taget varje liten grej som görs där uppe. Och sen har vi Emma och hennes tv program som hörs ända ner till mitt rum. Aaa jag behöver lugn och ro med andra ord :P Nu ska jag fortsätta lyssna på mig själv så kanske jag bloggar mer ikväll sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0