Ingen bloggning igår tyvärr

Innan jag gick och la mig igår så tittade jag på Gossip Girl medan jag hade datorn i knät och höll på att skriva ett inlägg om vad som hände mig i lördags.. (Berättar mer om det sen)

Aja, men iaf så började jag skriva typ 2-3 meningar på inlägget. Sen började det bli spännande på Gossip Girl så jag slutade skriva i kanske en halv timme. När sdan Gossip Girl var slut så skrev jag klart inlägget och ville sen lägga upp en bild. Då klickar jag på "ladda upp bild"-knappen och då dyker blogg.se's hemsida upp i den lilla rutan som kommer upp istället för "ladda upp bild". Dit jag försöker säga är att hela inlägget gick till spillo! Det bara försvann :( Ska snart äta lunch. Later!

                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0