Hur orkar man?

Jag vet inte om det är samma "Anonym" men jag antar det eftersom jag fick en sån här kommentar igår:


Själv tycker jag att jag är ganska söt! Men det är ju bara vad jag tycker... Kan du inte maila en bild på dig själv så kan jag och mina älskade vänner kritisera dig och ditt utseende. Varje liten elak (jag tänker inte säga dum för då är jag inte ärlig, jag tycker du är elak!!) kommentar du skriver till mig kommer jag att lägga upp i bloggen och så får jag se sen va mina komisar tycker om dig. Min vänner står på min sida, dom tycker jag är snäll och dom gillar mig. Det kan jag säga för att jag vet att det är så! Jag älskar dom allihop och jag kommer göra vad som helst bara för att få dom på bättre humör. En fråga till dig, Anonym: Har du några kompisar? Vad tror du dom skulle säga om det du sitter och skriver till mig? Håller dom med dig, eller? Tycker ni att det är kul? Isf, hahaha va roligt ni måste ha det! Att bara sitta och vara elaka mot någon ni inte ens känner. Fy faan för er! Att det ens finns såna som er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och att det ens finns såna som DU ^^ Du är patetisk och vidrig. Helt ärligt. För mig spelar det ingen roll vad dina kompisar tycker om mig för innerst inne så tycker dom nog som jag ska du nog se :)

2010-11-13 @ 18:52:35
Postat av: Anonym

Btw, vem fan sa att vi inte känner dig? Eller åtminstone känner folk som känner dig? Tror du att vi bara hittade din blogg på måfå? Klart som fan lilla gumman att det är någon av dina falska vänner som även tycker som jag. Varför skulle jag kommentera om jag inte visste att det fanns saker med dig som är patetiska. NÅGON måste ju ha berättat det för mig, eller hur?

2010-11-13 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0