Hemgång

Det var en gång en flicka som hette Elin och hon hade VG i Biologi... Nu kommer denna Elin få IG tyvärr! Asså det gick jätte dåligt på provet :( Direkt efter NO provet så hade jag omprov i matte och det gick ju åt pipan det oxå! Jag är verkligen inte nöjd med mig själv. Jag kunde gjort så mycket mer, skrivit mycket bättre. Men det kommer ju fler gånger (tyvärr).

Förutom alla prov så har jag haft ont i hela kroppen hela dagen. Har inte mått så bra med andra ord. Men jag kämpar på för det kommer löna sig någon gång i framtiden. Visst, jag ska hålla på ekonomi men inte sån här matte. Det här med algebra och ekvationen är det jag är sämst på och det va det provet handlade om. Lite trist att det ska börja såhär nu i början av gymnasiet. Får väl hoppas på bättre motivation och bättre konsentration :P

Aja, nu är jag vid Brommaplan och har precis köpt en McChicken Jr. Mycket mumsigt! Senare ikväll kommer Mattias, den lilla plutten ska sova över :D Lycklig! Men först bli det till att äta middag. Fläskfilé från i lördag! Gott gott! :)

Vi hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0