Det är den 30e idag ♥

Det betyder att jag och Älsklingen har 15 månader idag :) Eller om man hellre vill säga 1 år och 3 månader går det oxå bra. Btw, så sov jag hos Mattias inatt. Det var så mysigt!! Faan va jag älskar honom, "of the bottom of my heart", haha! Jo men jga älskar homom med HELA mit hjärta ♥


Idag har jag lång dag... Vilket betyder att jag slutar 16:30. Men jag får iaf trevligt sällskap hem :) Mattias skulle gå runt och kolla i stan när han har slutat och sen möta upp mig. 

Nu har jag lunch, men det är fiskgratäng så jag kommer nog inte få i mig nåt... Tråkigt med tanke på att vi har sån lång dag idag. Aja, livet är inte rättvist! Bloggar senare när jag är hemma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0