Badminton

Kvart över ska jag ta tunnelbanan till T-Centralen och sen byta till en på den röda linjen mot Mörby centrum och hoppas att jag kan hitta Erica och Bill på den :) Jag hittar inte till den idrottshallen vi ska till, nämligen Frescati. Vi ska ha idrottslektionen där. Badminton. Jag måste gå ca hel om jag ska hinna med den tunnelbanan jag ska med.

Jag slutar vid 14 men jag ska stanna kvar för jag ska gå på extra lektion i spanska 3. Jag kan ingenting och jag behöver och vill lära mig det som krävs som spanskan här på gymnasiet. Låter inte det bra? :) 

Sen när jag kommer hem så måste jag plugga inför det 3 proven imorgon. Eller det är NO prov och matte prov pch historia diagnos på medeltiden. TRÅK.. jag menar jag kommer ju typ komma hem runt 18-18:30 och då vill jag bara slänga mig ner i soffan eller sängen och bara sova.

Nu ska jag förbereda mig för badmintonen. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0