ÄNTLIGEN KLAR MED DEISGNEN!!!

Och kolla va fin den blev!? Jag tycker iaf att den blev skit bra! Vet bara inte om headern kan finaslipas lite men jag tyckte att det vart mer inbjudande eller vad jag nu ska säga :P Jag fick iaf DIT en header som jag inte hade förut på nåt konstigt sätt men jag hade väl ändrat på typ endast en bokstav eller nåt i stilmallen eller i kodmallen :S Men nu är det fixat, visst är man bäst? Jag som hade tänk att starta en ny blogg på blogspot men där fattar jag inte ett smack! Men jag håller mig till blogg.se :)


Nu ska jag gå upp och hämta ett till glas julmust (yay:)) och sen gå och lägga mig. Pussar & Kramar från lilla mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0