23:07

Nu hade jag tänkt mig lite sömn... Jag sa till Mattias innan vi skjutsade hem honom att jag tänker gå och lägga mig vid 22, men ni har kanske märk att det inte riktigt blev så :P Imorgon ska jag duscha så jag måste gå upp extra tidigt :( Men sånt är livet!

Fredag: När jag kommit hem från skolan ska jag packa inför en helg hos Älsklingen. Senare på kvällen blir det middag på stan och sen ska vi tydligen dansa (?), alltså inte disco men typ alltmöjligt. Vet inte riktigt. Mattias föräldrar firar 25 år tillsammans :)
Lördag: Kolla på Mattias match i Bollhallen (på Ekerö) som är mellan 14-15 sen ska vi göra oss iordning för att åka till Täby på 40 årsfest. Ska bli skit kul!
Söndag: Ska inte göra nåt speciellt blir väl till att ligga och mysa i sängen hela dagen. Ha en "mysdag" eller vad man nu ska säga. Kanske får sova ända till måndag men det är bara kanske. Mer får ni veta imorgon.

Nu ska jag sova. Är skittrött! Pözz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0