städat

Nu har jag städat mitt rum och toalett för att det ska vara fint till mormor och morfar kommer hit (dom landar 23:45). Mamma och jag åker om ca 10-20 minuter eller nåt och kommer hem vid kanske 01:00. Vet inte riktigt.

Igår så köpte jag en skyddande hårsprej som man ska ha i håret innen man använder t.ex. locktång.
Den kommer från OSiS+ och jag köpte den hos min frisör i Stenhamra.
Sen idag så skulle jag ju köpa en mobil men det blev inte så. Mamma måste vara med och skriva på något papper för att mitt abonnemang är skrivet på henne. Så vi ska in till Bromma på söndag istället. Jag hoppade in på konsum och köpte Volyme & Lift Hairsray från TRESemmé.  



Just det, igår så gjorde jag klart min bild uppgift. Så här blev resultatet:


Visst är den söt :) !
I helgen blir det inte så mycket bloggande för mig eftersom mormor och morfar är här. Och min dator funkar inte fortfarande... Den kan inte ansluta till något internet. Om det ska funka måste man starta om raoutern (osäker på stavningen) som kopplar upp allt internet i hemmet... långsökt, I know. Imorgon kommer i alla fall min släkt + Mattias (jag har bara släkt på mammas sida och det är inte mycket). Nu tror jag att vi ska åka. Jag kanske hinner skriva nåt litet inlägg imorgon men jag får se.

Ha det gött så länge!  Pussar ♥   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0