Ska köpa ny mobil!

Jag har tröttnat på min gamla mobil... som är en W595.  
Det börja med att mamma kom hem med en ny (Sony Ericson Elm, Green Heart) idag och när jag hjälpte henne med den så verkade den jätte bra och jag känner att jag behöver en ny mobil...(not, men jag vill ha en)
                         
Den ser inte så snygg ut på bilden men IRL så var den faktiskt helt okej. Jag ska åka in till Bromma med Mattias på fredag och köpa den.

Nu kan jag ju passa på att berätta om det där med Spanien. Jo, min mormor och morfar flyttade ner dit 2000 och jag har åkt ner dit varje år 1-2 gånger. Jag har varit där med min kompis Linn och nu den 16 juli åker jag m. familj och Mattias ner. Familjen åker hem efter en vecka men jag och älsklingen stannar en vecka till! Fan va jag längtar dit. Sol, bad och shopping! Men det kommer att bli extra kul för Mattias för han har aldrig varit utomlands, förut om man inte räknar med Danmark men det gör inte han :P

Jag lovar att skriva när va är där nere :) Jag kommer också lägga upp en massa bilder på mig och Mattias och ALLT som jag har shoppat... Mattias kommer att bli tokig. Förra året när jag var nere så köpte jag ca 11-12 toppar på en vecka, eller va det till och med samma dag... aja påminn mig inte bara :P

Jag har gjort klart bildanalysen så nu ska jag sätta igång lite med kemin. Det ska bli så kul... Men jag försöker att hålla ut det är bara 10 skoldagar kvar, i alla fall för mig. Den 3 juni ska jag vara med när Mattias syrra "springer ut".

Imorgon blir det till att sy för hela slanten. Jag ska försöka bli klar imorgon. Jag lägger upp en före- och efterbild sen. Nej nu ska jag plugga lite mer och jag säger natti natt redan nu men jag bloggar när jag kommer hem imorgon. Jag slutar 11:20 så jag är väl hemma ca 11:30.


En bild från i lördags.   

Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

Vad mysigt ni kommer få utomlands.

Börja kommentera min blogg puss

2010-05-26 @ 12:35:34
URL: http://jjenniiferk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0