07:52

Det regnar ute och jag vill inte att det ska göra det. Det har varit så fint väder den senate veckan. Jag gick in och kollade på väderkanalen.se och resten av veckan ska det regna på Ekerö. Kul va? Nä inte så särskilt. Jag har klätt på mig och ska gå upp och äta frukost. Sen ska jag sminka mig.

Idag ska Mattias hjälpa mig med mitt internet.. Jag kunde inte komma in igår för det funkade inte. Så det ska han fixa sen ska vi göra klart hemprovet i kemi. Sen ska han hjälpa mig med bildanalysen som jag ska lämna in imorgon. Jag lovar att ikväll så skriver jag om Spanien och lägger upp bilder från april-maj.

Här är en bild på Mattias när vi var ute och rodde på åkern. (Det var kankse 70-100 cm högt vatten, det kom från all snö som legat där under vintern)



Ååh va jag Älskar honom! Han är mitt allt och kommer alltid att vara det ♥

Och denna bild är tagen dagen efter. Vi ville ut och ro igen :P



Nee nu måste jag sminka mig om jag ska få stjuts av mamma!

Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0