Nytt i garderoben

Vi kom hem för ca 1½ timme sen och jag tänkte att jag skulle koppla min dator med en sladd (som jag fick av mormor) till raoutern för att se om det skulle funka. Men icke sa nicke för det gjorde det inte. Så just nu sitter mormor vid min dator och knappar och jag sitter är och lägger upp det jag köpte idag.


Till balen har jag köpt:



Hårspänne - Glitter
Lösögonfransar - H&M
Gelégrej till foten när man går i klackar - Dinsko



Linne - Lindex
Tee, Musse Pigg (I'm inlove btw) - H&M Divided



Mjukisbyxor - Cubus
Kjol - Cubus


Jag har detta set i rosa också :)
Jag tycker det är så sött

Snart ska vi äta tror jag för dom har börjat med maten där uppe. Nu funkar min dator i alla fall :)

Kanske skriver ett kort inlägg ikväll. Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0