16:07

Jag ska göra klart den där förbannade kemin och skicka den till min lärare ikväll eller aa så fort som möjligt i alla fall. Jag har lämnat in min bildanalys! Jag är stolt över mig själv, för jag tror faktiskt att jag kommer att få mitt MVG i bild. Här är Bambi & Stampe som jag ritade av.

FÖRE:



EFTER:

Min kopia ser mycket bättre ut IRL än på bilden. Jag tog den med min mobil så jag förstod att det skulle bli en pissig bild. Men jag är i alla fall skit stolt över mitt konstnär arbete. Jag fick högst betyg i klassen på planshen och hon sa att jag hade gjort den finaste layouten hon sett. (Vill inte skryta men jag lovar att hon sa så) När jag har fått ta hem den så ska jag lägga upp en bild på hela.

Nu ska jag fortsätta med kemin sen blir det klippning (ändrat till 17:00) sen kommer älsklingen hit och sover över. Vi börjar inte förrän 09:40 på torsdagar.
Aja.. Nu ska jag nog fortsätta. Pussar ♥

P.S. Jag lägger upp dagens vill ha senare. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0