kill me, kill me now...

Jag har så j*vla mycket att göra denna vecka! Min vecka kommer se ut ungefär såhär:

Måndag: plugg, plugg, plugga i kemi
Tisdag: bildanalys + plugga kemi + kanske sy på ett linne från slöjden, Mattias med hem
Onsdag: plugga kemi (om jag inte redan är klar), 17:15 klippa mig
Torsdag: SO + sy, sy, sy... Förhoppningsvis ska älsklingen med hem
Fredag: hämta mormor och morfar vid 00:00 på Arlanda. Dom bor i Spanien... Jag berättar antingen ikväll eller imorgon.
Lördag: Mattias kommer runt 10 på morgonen. Släkten kommer och äter middag. Mattias sover över.
Söndag: SO...


Fy bubblan vilken vecka. Men snart är pesten slut och jag kommer inte sakna det ett dugg.
Nu ropar mamma att det är mat. Sen ska jag plugga vidare och jag skriver ikväll igen.
Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0