jag vet inte vad jag ska säga...

Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Jag vet att jag inte har bloggat på ca 2 månader men jag har haft fullt upp. Jag har inte heller haft lusten till att blogga jag vet inte vad jag skulle ha skrivit.

Jag kan berätta lite snabbt om det största som har hänt.
Det är bara 2 veckor och 5 dagar tills skolan slutar!! eller så kan säga att det är 13 skoldagar kvar.
Jag har köpt en sk*t fin balklänning. Jag lägger upp en bild på mig och Mattias tillsammans senare, kanske på baldagen.
Jag har också köpt de sötaste skorna!
Jag var inne i stan förra onsdagen och testade den här från Indiska som jag hade tänk att ha till avslutningsklänning. Ni kan inte fatta hur besviken jag var. Den var inte alls som jag hade förväntat mig att den skulle vara. Jag menar den ser ju ut att sitta kroppsnära men icke sa nicke, för det var det minsta den gjorde.

Visst ser den ut att sitta jätte fint? Men den bara föll av, jag testade en S och jag brukar oftast ha M i storlek. Men den bara föll av. Jag ska in till stan imorgon igen och då ska jag testa den igen i XS och sen ska jag testa denna också.

Den ser inte lika fin ut som den andra men den ska testas i alla fall.

Sen har Älsklingen och jag firar 6 månader den 30 mars. F**n va jag älskar dig gubben!
Jag kommer förhoppningsvis att få MVG i idrott :)
Jag har gjort en bil uppgift om jag är jätte stolt över för det blev så bra. Jag kan ta en bild på det nästa vecka.

Jag ber så mycket om ursäkt men nu ska jag i alla fall försöka blogga på heltid :P ♥

Nu ska jag upp och steka hamburgare. Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0