ingen mobil...

Det blev ingen mobil. Jag tänkte efter riktigt noga, det började ryka jag lovar :P Nee men jag började tänka på om jag verkligen behöver en ny mobil. Min funkar ju fortfarande liksom. Jag tittade i ThePhoneHouse tidningen och kom på att jag vill ha en ny dator (som funkar..). Jo, min funkar det är bara det att den kan inte ansluta till internet. Så jag ska börja spara till en bärbar dator från SONY:


Sony VAIO EB1 (15.´5 tumsskärm) ska jag spara till.

• 320 GB
• 4 GB RAM-minne
• Windows 7 Home Premium




Sen idag var alla vi ute med båten. Lyckades föreviga dessa 2 svanar.


När vi kom hem fotade jag lite i trädgården.

                         Den här är så somrig tycker jag.

Nu ska vi äta. Bloggar senare. Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0