älsklingen min är bara för söt!

♥Mattias är bara för gullig! I fredags vid 18-18:30 tiden kom han hem till mig och gissa vad han hade med sig...
10 stycken röda rosor!! Ååh, vad jag älskar honom.



I lördags så åkte Mattias till Svanhagen 11:30 för att döma en fotbollsmatch. Jag åkte senare för att möta honom och för att sen åka in till stan tillsammans. I förra inlägget sa jag att jag skulle prova båda klänningar men båda vi var trötta och det var så mycket folk. Det var demostrationer hit och demostrationer dit. Jag köpte i alla fall detta:

Båda är köpta på H&M.
                      
Det är en eyeliner men    Det är svart och silvergrå
 jag ska använda den                ögonskugga
        som kajal


Sen fick jag detta av Mattias:

                                

                                

Trosorna är i samma färg IRL.
Bh och trosorna är köpta på Lindex.



Nej nu ska jag fortsätta plugga lite kemi... Imorgon ska jag sätta upp sk*t mycket bilder som jag har tagit under april och maj :) ♥


Natti natti, Pussar ♥ 


Kommentarer
Postat av: jennifer

så gulligt med rosor :D

2010-05-24 @ 16:32:38
URL: http://jjenniiferk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0