Dålig update

Igår så fyllde Julia (Mattias kusin) 20 år. Vi åkte vid 17 och kom väl hem vid 22 nångång. Idag har vi varit i Barkarby på Toys'R'us och Rusta. Köpte ferrari bilar (godis) som Mattias och jag ska gotta oss med nu. Och till det så blir det säsongsavslutning av Grey's Anatomy. Jag är så nyfiken på vad som kommer att hända. För er som inte har sett de senaste avsnittet så var det en beväpnad man på sjukhuset, han var ute efter Derek (chefen) som hade dödsförklarat den beväpnades fru. Hon var då hjärndöd (låg i koma) och det fanns nästan ingen chans att hon skulle vakna upp.
Den beväpnade mannen frågar alla i personalen om dom är kirurger eller inte och om dom svarar ja så skjuter han dom. När han väl har hittat Derek så försöker Derek prata sig ur det hela med en story om hur hans pappa blev dödad. Efter att han har pratat lugnar den beväpnade mannen ner sig och sänker pistolen. Men precis då så kommer en sjuksköterska springande bakom Derek och ropar på honom och då höjer den beväpnade mannen sin pistol igen och skjuter Derek i bröstret! Det sista man får se innan avsnittet är slut är att Derek sluter sina ögon.

Så jag är jättespänd på vad som kommer att hända. Men det är nästan lite förutsett att han inte kommer att dö för att hans fru Meredeth är gravid och hon har inte berättat det än för Derek och han är ju chefen på sjukhuset. Hoppas, hoppas, hoppas att han klarar sig och att det blir en till säsong.

Nej nu ska jag krypa upp i min Älskling stora famn och kolla på inspelningar från denna vecka som tex Vänner.
 


Pussar och Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0