09:07

Sitter här och målar mina naglar vita. Det sägs ju att vitt är det nya svatra.

Hiss eller Diss?  Defenitivt Hiss!

Bussen till Mattias går 9:29 och jag gick upp kl. 8:00. Jag har redan hunnit duscha, klätt på mig och packat väskan. Nu ska jag bara äta frukost, föna håret och sminka mig sen är jag klar.

Det blev en del shopping igår:


Kavaj - Vero Moda (ONLY)
Kavajen är figursydd och sitter perkeft. Rekomenderas!!


Oversize t-shirt - Monki (50%rea)


Oversize t-shirt - Ginatricot


Sen köpte jag lite annat som jag tyckte var onödigt att lägga upp. Nu ska jag gå upp och slå in en present till älskling som jag köpte igår. Sen ska jag trycka i mig nåt att äta sen är det nog dags att åka. Jag kanske lägger upp ett inlägg imorgon men vi får se hur det bli med det. Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0