07:11

Jag glömde att berätta att i söndags 30/5 så hade Mattias och jag varit tillsammans i 8 månader. Gud va tiden går fort. Snart är det ett helt år :) ♥ 
Jag börjar inte förän 08:20. Jag har saknat Älskling så himla mycket ♥


Tog den igår kväll. De där blommorna är såå söta

Resten av denna veckan ser ut ungfär så här:
Tisdag: SO, SO, SO.....
Onsdag: Hem till Mattias och öva vals inför balen (hans föräldrar har dansat alla typer av dans i typ hela sina liv)
Torsdag: LEDIG (igen). Mattias storasyster tar studenten och jag ska vara med när hon "springer ut". Resten av dagen är jag förmodligen med Älsklingen.
Fredag: Vandring med alla 9:or. Har fortfarande inte fått någon info om det. Matsäck är det enda. Sen vid 17:00 är det studentfest hos Mattias. Sover troligtvis över.
Lördag: Öva mera på valsen. Den ska sitta! Och vi får inte trampa varandra på fötterna.
Söndag: Jag tror att vi ska få köra med båten. Vi ska få låna den på avslutningsdagen. Så på söndag ska vi träna på att lägga till på en ö, tror jag :P Aja det blir säkert jätte bra.

Nu måste jag skynda mig för jag vill till min Mattias så fort som möjligt.

Skriver när jag kommer hem. Pussar & Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0