Onsdag 2 Juni 2010

Idag har jag haft sovmorgon till 09:15. Vi slutade 11:20, vanlig tid, sen åt vi lunch och sen åkte vi hem till Mattias 11:45. Sen började danslektionen med Birgitta (hans mamma) :P Och nu är vi proffs :) Nee kanske inte proffs men vi klarade valsen på mindre än en timme. Vi dansade ute både vals och lite buggie buggie :P När vi gick in testade vi att dansa med de skorna vi ska ha på balen. Jag i mina skyhöga (ca 12 cm) stapplade runt där men det gick det också :) Jag är ganska stolt, hihi.

Mattias storasyster tar ju studenten imorgon och hon har sedan fest på fredag. Så nu ska jag sätta mig i mammas och mitt "hobbyrum" och göra ett studentkort. Och självklart tar jag ett kort på det när det är klart :)
När jag är klar med kortet ska jag fortsätta göra en ny header. Jag tycker den andra är lite för enkel.


        Min lilla älskling när vi var ute och sola  (typ halvsover)

Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0